Algemene Informatie

Algemene informatie

Welkom bij de inschrijving voor het Draagsymposium 2014! We willen u er op wijzen dat u zelf verantwoordelijk bent voor het invoeren van de juiste gegevens. Deze gegevens worden gebruikt voor uw Bewijs van Deelname. En indien van toepassing voor het toekennen van de punten mbt accreditatie. De organisatie is niet verantwoordelijk voor het foutief invoeren van uw gegevens en de eventuele consequenties daarvan.

Als de inschrijving gereed is, ontvangt u op uw eigen e-mail adres de factuur voor het symposium. Deze factuur kunt u, indien nodig, doorsturen naar uw werkgever.

Wanneer
Vrijdag 14 november 2014 van 8.30 uur tot 17.15 uur.

Waar
Hotel en Congrescentrum De Reehorst, Bennekomseweg 24, 6717 LM Ede

Hoe kom ik er
Voor een interactieve routebeschrijving verwijzen wij u graag naar de website van de Reehorst.

NS station Ede-Wageningen ligt op 250 meter afstand. Ook is er voldoende parkeergelegenheid.

Parkeren
Om het parkeerterrein van De Reehorst te kunnen verlaten heeft u een parkeermunt nodig. Voor € 7,- kunt u voor, tijdens de pauzes en na afloop van het congres een parkeermunt kopen bij de balie van De Reehorst.

Doelgroep
-Kraamverzorgenden
-Verloskundigen
-Medewerkers consultatiebureau
-Babyconsulenten/babycoaches
-Kinderfysiotherapeuten
-Lactatiekundigen
-Studenten en docenten van opleidingen in de gezondheidszorg
-Draagconsulenten
-Andere belangstellenden

Is er accreditatie aangevraagd
We kijken naar de mogelijkheden om alsnog accreditatie aan te vragen. We houden u hiervan op de hoogte.

Wat kost het
€ 115,- per deelnemer bij inschrijving en betaling voor 1 september 2014.
€ 125,- per deelnemer bij inschrijving en betaling na 1 september 2014.
De prijs is inclusief koffie/thee en lunch.

Betaalt je werkgever
Wanneer het inschrijfgeld wordt betaald door de werkgever wilt u dan de naam van de deelnemer duidelijk bij de betaling vermelden. Ook wordt u verzocht om bij uw inschrijving en betaling dezelfde naam te gebruiken. U ontvangt automatisch via e-mail een factuur na inschrijving.

Wanneer ben ik echt ingeschreven
Na ontvangst van het inschrijfgeld op rekening NL23 INGB0756826780 t.n.v. Kirsten Minnen (BIC INGBNL2A)ontvangt u van het Instituut voor Hechting per e-mail een bevestiging van uw inschrijving. Pas na ontvangst van deze bevestiging is uw aanmelding definitief.

Kan ik annuleren
Annulering is beperkt mogelijk, zie hiervoor onze annuleringsvoorwaarden.

Afkolven
De hele dag is een kolfruimte beschikbaar evenals een koelkast voor het koel wegzetten. Label uw flesjes van tevoren. Ook uw koelelementen kunnen in de vriezer bewaard worden indien nodig, mits deze voorzien zijn van een naam.

Ontvang ik van tevoren een toegangskaart
U ontvangt voorafgaande aan het Draagsymposium geen toegangskaart, aanmelden bij de IvH balie in De Reehorst is voldoende. Daar krijgt u uw naambadge.

Badges
Bij binnenkomst krijgt u een naambadge. U wordt verzocht deze badge de hele dag goed zichtbaar te dragen. Op de badge vindt u ook de letters van uw keuzesessies. Wij vinden het fijn als u na afloop van het congres de badge weer inlevert (bij de IvH balie), zodat we de badges kunnen hergebruiken.

Diëten
Als u heeft aangegeven een speciaal dieet te moeten volgen dan kunt u dat ’s ochtends bij de IvH balie aangeven. Zij zullen u dan vertellen waar uw lunch klaar zal staan.

Het maken van opnamen
Het is zonder toestemming van de organisatie niet toegestaan om beeld- en/of geluidsopnamen te maken tijdens het symposium.

IvH balie
De hele dag is er iemand bij de IvH balie in de hal van De Reehorst. Met al uw vragen of opmerkingen bent u daar van harte welkom.

Garderobe
Er is een garderobe aanwezig op de Reehorst, voor € 1,50 kunt u uw jas daar afgeven. Ook zijn er kluisjes beschikbaar bij de receptie van de Reehorst voor waardevolle spullen.